wtorek, 12 września 2017

Makijaż w stylu Huda Beauty


Huda Beauty w Polsce! Tak, to już fakt. A ja całkiem przez przypadek wykonałam makijaż w stylu Hudej.
Ale powiedzmy sobie szczerze. Czy Zięba nie wygląda w nim cudownie?

Kiedy myślałam o Paulinie, na pierwszą myśl zawsze przychodziły mi czerwienie. Nie wiem w sumie dlaczego. Może jej miłość do bordowych tuszy do rzęs gdzieś się tam we mnie zakorzeniła? Nieważne. Tak było i już. I tę wizję postanowiłam zmalować.


To makijaż z pazurem. Nie dla każdego, ale tylko ze względów mentalnych. Prawdę mówiąc ciekawie podkreśli każdą tęczówkę i wyciągnie z niej to, co najpiękniejsze.

Jak szalone kolory, to oczywiście sięgnęłam po paletę Ultimate Brights od NYX, którą posiłkowałam się przy tej czerwoności. Powieka dolna to przepiękny, szmaragdowy cień z palety The Vamp, Marc Jacobs Beauty. Jest nie - ziem - ski! Kącik muśnięty jest różowym oraz zielonym rozświetlaczem z Palety Moonchild Glowkit od Anastasia Beverly Hills.


Niemałą robotę robią tutaj rzęsy Demi Wispies od Ardell. Sprawiają, że oczy wydają się jeszcze bardziej kocie.

Dla uważnych - mamy tutaj dwie wersje ust. Pierwsza to delikatne, błyszczące ombre wykonane płynną pomadką Nars, a druga to totalny, czerwony, seksowny mat, wykonany przy pomocy matowego atramentu Chanel.
Osobiście lubię obydwie odsłony, bo każda z nich diametralnie zmienia całość. Łagodzi albo dodaje pazur.


Reszta kosmetyków, których użyłam w tym makijażu:

TWARZ:
► Catrice, podkład HD,
► MAC, paleta korektorów (pod oko i punktowo na niedoskonałości),
► Chanel, transparentny puder Universelle Libre,

OCZY:
► Givenchy, tusz Noir Interdit,

KONTUR I RÓŻ:
► Benefit, Coralista & Nars, Bumpy Ride,
► Nyx, Highlight and Contour Palette.


Jestem ciekawa, która z Was wyszłaby w takim makijażu na ulicę? Tak, o. Po prostu. Spoiler: Zięba wyszła!
utf