wtorek, 28 marca 2017

Niebiesko mi, w stylu Jacobs'a


Ostatnie trendy to zdecydowany kolor. Czy mocne, niebieskie usta, rzęsy i kreska wpisują się w to? Myślę, że tak. To kolejna zapowiedź postu o kredkach Marc Jacobs, który na pewno niebawem się tu pojawi, bo powinien o nich wiedzieć naprawdę każdy!

Mnóstwo, mnóstwo niebieskiego. Usta, rzęsy i nawet cieniutka kreseczka na powiece. Taki właśnie jest ten makijaż. Innymi słowy - charakterny.



I tak. Na wargach wylądowała ta sama, matowa kredka do oczu w odcieniu Out of the Blue, która znajduje się na górnej powiece. Jednak w celu zdjęcia matowości, nałożyłam na nią olejek do ust Clarins. 
Zanim zaczniesz zastanawiać się, co z rzęsami, to odpowiadam, że to już nie kredka, a tusz. Również marki Marc Jacobs, o wdzięcznej nazwie All About Yves.


Jako podkładu użyłam kremu BB Power Perfction marki The Face Shop, a korektor to niezawodny Magic Concealer Heleny Rubinstein. Brwi wypełniłam Brow Powder Duo od Anastasia Beverly Hills. Kontury twarzy podkreśliłam paletką do konturowania NYX.



Na oku znajdują się tak naprawdę dwa cienie: Coquette marki MAC w załamaniu, na dolnej powiece i zewnętrznym kąciku oraz Casual Elegance z palety Naturally Yours marki Zoeva, który położyłam na mgiełkę od MAC, czyli Fix+, w celu wydobycia mocnego koloru i blasku.



Także, Kochana, w tym sezonie stawiamy na kolor pod różnymi postaciami i absolutnie się go nie boimy! Do dzieła!
Aha! Buzi użyczyła znana już moim stałym czytelnikom wspaniała Pani fotograf, Lady Amarena. Dziękuję Ci, Marta!
utf