sobota, 10 grudnia 2016

#winterweek6| Świąteczny makijaż z błyskiem


Przy świątecznym stole każdy chce wyglądać promiennie, schludnie, zjawiskowo. My - kobiety mamy niejako prościej. Pomaga nam makijaż. I właśnie dlatego dziś pokażę moją propozycję. 

O dziwo(!) nie będą to kolejne brązy. Tym razem postawiłam na coś odważniejszego, choć nie ordynarnego. Niech wpadnie odrobina koloru i błysku!


Rolę główną gra tutaj pigment Inglot 112. To przepiękny duochrome, mieniący się na fiolet, błękit oraz róż. Niestety, efekt jest tak ciężki do uchwycenia, że musisz zadowolić się tym, co udało mi się uwiecznić. Siła wyższa. 
Kiedy patrzę na niego, kojarzy mi się z oszronionymi szybami, padającym śniegiem i migoczącymi na mrozie gwiazdami...



Dopełnieniem makijażu jest cień z paletki Too Faced, Sweet Peach - Puree. Ciepły, średni brąz, który cudownie kontrastuje z fioletowym pigmentem!

Reszta cieni, to tak naprawdę statyści. Jasny, rozbielony beż(White Peach), który zaaplikowałam w wewnętrzny kącik, by nadać świeżości, a także pod łuk brwiowy, żeby "oczyścić" przestrzeń oraz cielisty(Peaches'n Cream) jako baza.

Kto powiedział, że efektowny makijaż musi wymagać ogromnego nakładu pracy i być skomplikowany? 


Żeby dodać więcej koloru, usta pomalowałam wściekle różową pomadka YSL, Volupte Sheer Shine. To barwa, która niesamowicie wygląda na porcelanowych cerach, a w zestawieniu z zielonymi oczyma... Bajka!

Podkład to nic innego, jak jeden z moich ulubionych kremów BB, Steblanc by Mizon. Cudowne krycie i pielęgnacja w jednym!
Policzki, czoło oraz żuchwę delikatnie omiotłam brązerem Narsa, czyli kultową Laguną, w celu nadania zdrowego wyglądu i naturalnego cienia.
Rzęsy wytuszowałam produktem marki Loreal, So Couture i szczerze mówiąc - efekt zaczyna być mierny. Czas na zmianę!
Brwi to robota, jak zwykle, ukochanego Brow Powder Duo od Anastasia Beverly Hills w odcieniu Taupe.

Podstatyści:
korektor - Helena Rubinstein, Magic Concealer,
puder - MAC, Blot.


Taki mejkap posłuży przede wszystkim osobom o zielonych i brązowych oczach, ponieważ ekstremalnie wydobędzie odcień tęczówki.

Jak podoba Ci się taka wersja makijażu? Czy w tym roku zaszalejesz, czy pójdziesz w brązowo - złotą klasykę?

Co dziś przygotowały moje szanowne koleżanki? Sprawdźmy to! Zapraszam do:
utf