niedziela, 28 lutego 2016

Pędzel (nie tylko) do minerałów idealny - Super Kabuki od Lily Lolo


Naturalne nie zawsze znaczy lepsze, myślę, że wie to każdy. Mimo wszystko STARAM SIĘ używać jak najwięcej kosmetyków naturalnych, wegańskich, cruelty free, bo po prostu lubię kontakt z naturą, kocham naturę(choć ostatnie temperatury natura może sobie wsadzić!) i chciałabym, by produkty, które trafiają na moje ciało były dla mnie czymś dobrym, a nie toksycznym.
Zatem pozostańmy w temacie produktów naturalnych. Dziś o pędzlu. Ale nie byle jakim. To super pędzel! Super Kabuki od Lily Lolo!


Od kilku lat miałam ten pędzel na oku, ale jakoś zawsze odkładałam zakup i do momentu otrzymania go od sklepu Costasy(tak, pierwsza "poważna" współpraca!), nie posiadałam w swoim zbiorze żadnego tego typu... Wiele mnie ominęło!

Kabuki stworzony jest z włosia syntetycznego(podobno najlepszej jakości) i może być używany przez wegan. Jest też dość duży, co jest i plusem i minusem. Jednocześnie można zaaplikować podkład, czy puder szybciej, na większy obszar, ale z drugiej strony w pewnych obszarach mojej twarzy(np. skronie, czy płatki nosa) jest po prostu za szeroki, przez co muszę go "spłaszczać" i odrobinę kombinować, ale da się z tym żyć.





Pędzel nakłada produkty jak airbrush. Co mam na myśli? Pozostawia mgiełkę podkładu/ pudru, którą można budować kolejnymi warstwami. Dla mnie to niebywała zaleta. Przy kosmetykach mineralnych po prostu nie można ciapnąć sobie na twarz jednej, grubej warstwy. Wtedy kosmetyk potrafi się zwarzyć, wygląda jak skorupa, jest nietrwały, wchodzi we wszelkie załamania. Minerały trzeba budować, no, po prostu trzeba! I ten pędzel jest do tego idealny! Świetnie rozciera produkty, nie tworzy smug, plam, a przy tym jest tak niesamowicie delikatny, że ustępuje mu nawet chwalony przeze mnie MAC 130! To wiele znaczy! Poza tym spokojnie można go użyć do aplikacji pudru brązującego, co czyni go bardziej funkcjonalnym.





Po trzech praniach i wielu użyciach z pędzla nie wypadł jeszcze ani jeden(!!!) włos. Co jeszcze na plus? Oznaczenie, które znajduje się na rękojeści, równo docięte włosie oraz opakowanie, do którego po użyciu pędzel można schować. Szkoda, że jest ono takie, a nie inne, np. w formie szkatułki, ale doceniam to, że w ogóle jest, bo szczerze mówiąc, miałabym problem ze schowaniem go gdziekolwiek, aby się nie kurzył(na tym punkcie mam bzika!).





Jestem naprawdę zaskoczona jakością Super Kabuki! Nie sądziłam, że będzie on tak delikatny, a jednocześnie tak użytkowy. Muszę przyznać, że tymczasowo wyparł inne pędzle, którymi aplikowałam minerały i sprawa raczej szybko się nie zmieni. 







Polecam go osobom, które lubią mieć kontrolę nad kryciem, które lubią używać minerałów, po prostu. Moje serce skradł!

Pędzel do kupienia TU.
A po wklepaniu kodu: OKIEMJUSTYNY czeka na Ciebie 10% - owa zniżka. Obejmuje ona pełnowymiarowe produkty, nie dotyczy kosztów dostawy i ważna jest do 09.04.2016 r.




utf