środa, 6 września 2017

Pink Highlight with The Vamp Palette


Jeśli śledzisz moje media społecznościowe, z pewnością wiesz, że makijaży ostatnio pojawiło się u mnie nie miara i na tej produkcji nie zaczynam kończyć. Uwielbiam malować!!! Dziś pod lupę bierzemy coś, co pozwoliłam sobie nazwać Pink Highlight.

To makeup zdecydowanie użytkowy, w którym można wyjść choćby do Biedry po jajka, ale też na romantyczną randkę i szaloną noc w klubie. W zależności od upodobań, samopoczucia i poczucia estetyki.

Główną rolę gra tutaj różowy cień na dolnej powiece, który pochodzi z palety The Vamp, Marc Jacobs Beauty. To on nadaje charakteru i ożywia całą stylizację. Żeby wzmocnić jego kolor, a także błysk, pod spód zaaplikowałam matowy Highliner tej samej marki w odcieniu Fine(wine). To, jak nazwa wskazuje, matowa kredka w kolorze wina.


Znalazła ona swoje miejsce również na linii wodnej, w celu podbicia koloru tęczówki.
Kącik wewnętrzny rozświetla cień Pink Heart z palety Moochild od Anastasia Beverly Hills. Natomiast na górnej powiece, dla kontrastu, nuda. Średni, matowy brąz w połączeniu z matowym beżem.


Całości dopełniają mocno wytuszowane rzęsy, które potraktowałam najpiękniej pachnącą maskarą ever - Givenchy Noir Interdit. To zabawne, że nosząc ją na oku, przez jakiś czas jej aromat dociera do mnie agresywniej, niż perfumy, które mam na skórze. No cóż.

W związku z tym, że Julka (bo tak ma na imię moja nastoletnia modelka) posiada nietuzinkową urodę, na brwiach tym razem wylądował matowy cień Brun od MAC, który idealnie je podkreślił.


Usta to sprawka prześwietnego tintu od Skinfactory. Produkt ten nie jest jedynie kosmetykiem kolorowym. Jednocześnie nawilża, odżywia oraz barwi usta. Zatem po zejściu błyszczącego filmu, nadal możemy cieszyć się pogłębionym kolorem w stylu my lips but better. Do tego dostosowuje się do pH naszej skóry, więc na każdych wargach będzie wyglądał inaczej.



Reszta kosmetyków, których użyłam w tym makijażu:

TWARZ:
► Missha Perfect Cover BB Cream (23),
► Becca, Under Eye Brightening Corrector,
► Kryolan, transparentny puder fiksujący,

KONTUR I ROZŚWIETLENIE:
► Anastasia Beverly Hills, Glowkit Moonchild (Pink Heart),
► Nyx, Highlight and Contour Palette.



Życzę miłych wrażeń estetycznych i dobrego dnia!