Strony

wtorek, 8 sierpnia 2017

Letnie paznokcie według Justyny


Kolor na paznokciach mieć - uwielbiam. Gorzej z samym malowaniem, którego naprawdę nie cierpię. Zawsze na koniec pacnę w coś ręką i okazuje się, że 5 paznokci do poprawki... Ale jak już wszystko jest skończone, to napawam się dumą. Serio! Skoro sezon letni w pełni, w tym poście pokażę Wam iście wakacyjne pazurki (oczywiście według mnie)!

Kiedy już ogarnę skórki i zmatowię płytkę paznokcia, od razu nakładam kolor. Wtedy trzyma się on zdecydowanie lepiej i dłużej. Gdy używam ciemnych odcieni, wokół paznokcia aplikuję również Liquid Palisade - preparat peel off, który pozwala nie upaprać mi skórek i wszystkiego wokół. Oczywiście czynię to jeszcze przed nałożeniem lakieru.

Nie da się ukryć, że w tym roku moje oko skradły lakiery od Nails Inc., które zaskoczyły mnie swoimi wykończeniami i kolorystyką. Jako, że od daaaaawna mam fazę na wszystko, co urocze, w stylu jednorożców i spraw tym podobnych, nie mogłam przejść obojętnie obok zestawu limitowanego o nazwie Sparkle Like a Unicorn.


Zawiera on dwa lakiery o holograficznym efekcie. Pierwszy - Rainbow Wishes - to fiolet opalizujący na morski błękit oraz róż. Natomiast Dream Dust jest różem połyskującym na złoto, zieleń, fiolet i błękit. Wszystko w zależności od padającego na nie światła. O ile RW to lakier (można by powiedzieć) perłowy, to DD jest po brzegi drobinkowy, ale nie taki brokatowy. Tafla jest gładziusieńka!



Jeśli chodzi o trwałość, to Rainbow Wishes odrobinę przegrywa z Dream Dust. Myślę, że to właśnie dzięki tym drobinkom DD po prostu lepiej trzyma się płytki i poprzez to trwa na niej dłużej.


Według mnie obydwa lakiery można nosić przez cały rok. Ogranicza nas tylko i wyłącznie wyobraźnia. A moja wyobraźnia mówi, że są to moi faworyci na ten wakacyjny czas! Zatem korzystam!

Post ten powstał w ramach blogerskiej akcji oznaczonej hashtagiem #wakacyjneBEAUTY, w której udział bierze 10 polskich blogerek.

Koniecznie sprawdźcie, co przygotowały dla Was dziewczyny:

PAULINA
paulinablog
AGNIESZKA
agwerblog
OLGA
apieceofally
ALICJA
kotmaale
KLAUDYNA
ekstrawagancko
ILONA & MILENA
blessthemess
PAULINA
simplistic
GOSIA
candykiller
AGNIESZKA
agnieszkabloguje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.