czwartek, 10 sierpnia 2017

Letnia metamorfoza kobiety dojrzałej


Pamiętasz ostatnią metamorfozę Mojej Mamy (klik)? To tym razem zrobiłam coś delikatniejszego, coś bardziej w klimacie lata. Czas blogowego tygodnia skłonił mnie właśnie do tego, by pokazać Ci choć jeden makijaż. Bo co to za wakacyjne beauty bez makijażu?!

Postawiłam na ujednoliconą cerę, lecz bez efektu maski, błyszczące usta w dwóch wersjach oraz brązowo - złote oczy, które będą odpowiednie tak naprawdę dla każdego i na każdą okazję.

W związku z tym, że Mama ma cerę przetłuszczającą się, odpuściłam mocne rozświetlenie, ale też nie zaaranżowałam płaskiego matu. Cera delikatnie odbija światło, lecz jest pod kontrolą.






Nie bez znaczenia jest też brązer, który utrzymuje look w kategorii lata. Przybrązowione policzki, a także czoło imitują opaleniznę, natomiast róż dodaje świeżości i bardzo subtelnie uwypukla tę okolicę, naturalnie odbijając światło.


Na zdjęciach możesz zauważyć różne pomadki. Ten delikatny błyszczyk był moim pomysłem. Mama jednak nie do końca podzielała mój entuzjazm i nałożyła coś mocniejszego. Jestem ciekawa, która odsłona Tobie bardziej przypadła do gustu.


Lista kosmetyków, których użyłam do wykonania tego makijażu:

TWARZ:
► Clinique, Redness Solutions w odcieniu 04,
► RCMA, puder transparentny,
► YSL, Touche Eclat w odcieniu 02,
► NYX, paleta Highlight & Contour,
► Clinique, róż w odcieniu Peach Pop,
► MAC, Fix+,

OCZY:
► NYX, Glitter Primer,
► Zoeva, Naturally Yours,
► Too Faced, Sweet Peach,
► Givenchy, Noir Interdit Mascara,
► Kiko, rozświetlacz w odcieniu Beam of Light,

BRWI:
► Anastasia Beverly Hills, Brow Powder Duo w odcieniu Taupe,

USTA:
► Chanel, Rouge Coco Gloss w odcieniu 764,
► Oriflame, Bright Red.


Kto lubi metamorfozy i chce ich oglądać tu więcej?

Post ten powstał w ramach blogerskiej akcji oznaczonej hashtagiem #wakacyjneBEAUTY, w której udział bierze 10 polskich blogerek.

Koniecznie sprawdźcie, co przygotowały dla Was dziewczyny:

PAULINA
paulinablog
AGNIESZKA
agwerblog
OLGA
apieceofally
ALICJA
kotmaale
KLAUDYNA
ekstrawagancko
ILONA & MILENA
blessthemess
PAULINA
simplistic
GOSIA
candykiller
AGNIESZKA
agnieszkabloguje