czwartek, 27 lipca 2017

Mroczny, pełen błysku makijaż nowościami


Muszę przyznać, że to tak naprawdę moja druga próba makijażu artystycznego (pierwsza była taka) i bałam się, jak sama modelka zareaguje na moje wygibasy. Szczerze mówiąc, przed złapaniem za pędzle nie miałam wizji na to, co stanie się później. Jedynym moim założeniem było użycie paletki NYX Ultimate i którejś z nowości pomadkowych. Udało się!

Patrząc na makijaż można zobaczyć inspirację wampirami, krukiem albo zachodzącym słońcem. Nie, nie będę ściemniała, że miałam jakąkolwiek. To wytwór mojej chwilowej wyobraźni.


Główną rolę grają tutaj mimo wszystko oczy w kolorze fioletu, czerni, pomarańczy i złota, które delikatnie połyskuje, imitując łzy. Brwi są bardzo konkretne - czarne, tworzące spójną całość z tym, co dzieje się poniżej. 

Myślę, że i kolor oczu Kamili robi na fotografiach pełne grozy wrażenie. Zielono - brązowa (?!) tęczówka przepięknie komponuje się z tym wszystkim i nieziemsko odbija światło.



Tak jak wspomniałam już wyżej - w makijażu powiek użyłam przede wszystkim palety NYX Ultimate. Jedynym wyjątkiem jest tutaj czerń, której zaczerpnęłam z Zoeva, Naturally Yours. Muszę przyznać, że paleta ma moc i na pewno niejednokrotnie posłuży mi przy wykonywaniu czegoś kolorowego.

Kiedy oko tak mocno dominuje, nie można było zapomnieć o pasujących ustach. Postawiłyśmy na przetestowanie pomadki Kat von D w odcieniu Exorcism, na którą później nałożyłam złoty pigment. Według mnie chyba lepszego koloru pomadki byśmy nie dobrały do tego makijażu, aczkolwiek na takich ustach wszystko wygląda zjawiskowo.

Dlatego, że to makijaż artystyczny, pozwoliłam sobie na mocniejszy kontur. W tym celu użyłam dwóch produktów: Laguny od Nars oraz nieziemskiego różu Marc Jacobs w odcieniu Lush & Libido. Rozświetlacz odpuściłam. Stwierdziłam, że zepsuje całą tę mroczność.



Jeżeli chodzi o cerę, to podkład, który ma na sobie Kamila, to Clarins True Radiance, a korektor pod oczyma i w strefie T - Helena Rubinstein, Magic Concealer. Wszystko utrwaliłam pudrem sypkim Chanel, Universelle Libre.

Życzę miłych doznań wzrokowych i czekam na Twoją opinię!
utf