Strony

środa, 22 lutego 2017

Makijaż dla zielonookiej


Skoro na blogu tydzień makijażowy, to dziwnym byłoby, gdyby nie pojawił się tu właśnie makijaż. Dziś przedstawiam propozycję idealną dla zielonookich - z fioletami w roli głównej.

Niejednokrotnie wspominałam, że najlepiej czuję się właśnie w takiej kolorystyce, a ta paleta jest skrojona praktycznie pode mnie. Kiedy zielony spotyka się z fioletem, jest moc! Zieleń od razu robi się żywsza, bardziej intensywna, błyszcząca, piękniejsza. Kochane, korzystajmy z tego!



Całe oko pomalowane jest niemal wyłącznie cieniami z palety The Tease od Marc'a Jacobs'a. Jeśli chodzi o sam produkt, więcej pisałam o nim w tym poście, więc bezsensem byłoby pisanie po raz kolejny tej opowieści. Skupmy się na samym makijażu.

Jeśli chodzi o spójność produktu - dla mnie na pięć z plusem! Wszystko ma tu ręce i nogi, wszystko do siebie pasuje, dlatego ciężko zrobić wtopę.

Mój makijaż oka składa się z czterech cieni: załamanie to matowa szarość, cała ruchoma powieka, część powieki dolnej oraz wewnętrzny kącik pokryte są jasnym, błyszczącym różem, zewnętrzny kącik zdobią dwa skrajne (w palecie), migoczące, ciemniejsze fiolety.



Jeśli chodzi o twarz - sami ulubieńcy. Na cerze podkład od Heleny Rubinstein, Color Clone, pod oczyma Magic Concealer tej samej marki, puder wykończeniowy to Universelle Libre od Chanel, brwi maźnięte są cieniami Anastasia Beverly Hills, policzki omiecione Coralistą z Benefitu, rzęsy pomalowane tuszem Estee Lauder, Sumptuous Extreme, a usta pomadką MAC w odcieniu Twig.

Taki makeup dodaje pewności siebie i zwraca uwagę na oczy. Jest elegancki. Dla mnie to wersja raczej wieczorowa, choć różne rzeczy w różny sposób na sobie nosiłam...




Co o nim sądzisz? Zielonookie, dajcie znać, czy korzystacie z benefitów fioletu!

Jeśli już dobrnęłaś do końca, koniecznie sprawdź, o czym napisały dziś:
Ala,
Agnieszka,
Agnieszka,
Klaudyna,
Paulina,
Małgosia.
Pamiętaj! W mediach społecznościowych znajdziesz nas pod hasztagiem #makijażowelove!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.