Strony

czwartek, 1 września 2016

Azjo, daj się lubić #7, Water Lip Tint Balm, Choonee


W kwestii produktów do ust jestem dość restrykcyjna. Oczekuję wiele. Chcę by produkt dawał określony efekt, by nie wysuszał ust, by trwał na nich bardzo długo i zjadał się w estetyczny sposób. Ideału jeszcze nie znalazłam(i pewnie nie znajdę), aczkolwiek kilka produktów zadowala mnie na tyle, że z chęcią do nich wracam. Jak jest w przypadku koreańskich tintów od Choonee? Jeśli jesteś ciekaw, zapraszam do czytania!




Tinty otrzymujemy w kartonikach z zabawną grafiką. Niemal wszystko na opakowaniu napisane jest po koreańsku, ale jakoś mnie to nie dziwi. Jeśli chodzi o samo tworzywo, które okala produkt, wykonane jest ono z dość wytrzymałego plastiku, ale bez szwajcarskiej precyzji. Nie będę ukrywać, że widać, iż produkt nie jest najwyższych lotów, ale rekompensuje to cena(~7$).
Niejednokrotnie pochopnie oceniałam produkt, dlatego i tutaj pozwoliłam mu się wykazać. Z jakim skutkiem?


Po otwarciu moim oczom ukazał się taki, o, zwyczajny sztyft. Pierwsze, co oczywiście zrobiłam, to powąchałam. Tak, zawsze to robię. I tutaj ode mnie ogromny plus. Owocowy, niechemiczny zapach, który odpowiada wersji produktu(wiśnia, grapefruit, brzoskwinia).

Czas na swatch - bardzo przyjemna, łatwo sunąca po skórze konsystencja, pozostawiająca zdrowy połysk i dość widoczny pigment.



Czy dalej było równie kolorowo?
Kolorowo może i tak, ale trwale? Niestety. O ile tinty na ustach wyglądają bardzo ładnie, soczyście, a krycie można gradować, trwają one na wargach zaledwie około 30 minut. To jest tak krótki okres czasu, że według mnie trzema słowami: strzał w kolano. Rozumiem, godzina, dwie, ale że 30 minut?!



I tak, o, leżą sobie na dnie kosmetyczki i czekają na kolejną właścicielkę, bo ja rąk(a może ust?) do tego już nie przyłożę.

Szkoda, tym razem spotkanie z Azją się nie udało. Mimo tego bilans nadal jest dodatni, a ja wciąż testuję! Jestem ciekawa, co przyniosą kolejne "znajomości"!


A jak jest z Tobą? Masz jakieś udane tintowe znajomości? Może mi coś polecisz?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.