Strony

niedziela, 3 lipca 2016

Ciepłe brązy i *szima, szima* na oku pięknej Wiktorii


Nie ukrywam, urodą Wiktorii jestem zafascynowana. Jest taka naturalna, swojska, ale przy tym taka unikatowa. No... Nie wiem, jak to inaczej opisać. Co śmieszniejsze - do naszego spotkania w moich progach, nie miałam pojęcia jak wygląda. Niby studiujemy razem, ale ja mam taką słabą orientację w twarzach, że szkoda gadać.
Poza tym, nie ukrywam, że ten makijaż był dla mnie wyzwaniem. Wiktoria jest, tak jak i ja popieprzoną perfekcjonistką, która wygarnia makijażystom(jeśli trzeba), że coś jest po prostu do de. 

Na szczęście nie usłyszałam, że cokolwiek jest do de. Kamień z serca!
Poza tym... Spójrzcie na te brwi, a ja pozostawię to bez komentarza.



Według mnie te ciepłe kolory są dla Wiktorii stworzone i nie wyobrażałam sobie, żebym mogła ją na "pierwszy raz" pomalować innymi. Pięknie podkreślają kolor tęczówki, a także cudownie zgrywają się z karnacją.


W roli podkładu występuje ostatnio non stop mój ukochany krem BB od Mizonu z serii Steblanc, który do kupienia jest TU. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego kosmetyku(w planach mam pokazanie go na żywo) i kiedy tylko odcień pasuje - nakładam na modelkę!


Oczy to głównie paletka Semi Sweet od Too Faced oraz gwiazda - cudowny pigment z Inglota w odcieniu 115. To brzoskwinka opalizująca na złoto. Cudownie się mieni!


Brwi zostały podkreślone niezawodnym zestawem Brow Powder Duo w odcieniu Taupe od Anastasia Beverly Hills, a usta pomalowane moją ostatnio ulubioną pomadką, czyli Clinique w odcieniu Love Pop


Policzki dosłownie musnęłam różem Coralista z Benefitu. Zależało mi na tym, by buzia wyglądała jak najbardziej świeżo się da! Co ciekawe - to mój jedyny(kupiony przeze mnie) róż! Da się? Da :D.




I jak? Co sądzisz o tym makijażu :)?
A poza tym - nie za wiele ich ostatnio?


PS. Jeśli jesteś z Łodzi lub okolic i masz ochotę zostać przeze mnie spędzlowana, pisz śmiało! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.