piątek, 18 grudnia 2015

Makijaż ze złotem


Tajemnicą raczej nie jest, że kocham makijaż... I tajemnicą nie jest to, że coraz bliżej święta.
Wraz z Martą postanowiłyśmy przedstawić Wam moją propozycję na świąteczny makijaż. W sumie dość typową. Dość ciepło, sporo złota, jedynie usta nie krwistoczerwone, a wpadające w głęboki, przygaszony róż. 

To moje pierwsze kroki jako MUA, a dokładniej drugi wykonany makijaż na czyimś licu, będzie więcej!

Dlaczego taki makijaż? Myślę, że większości z nas świąteczny makijaż kojarzy się z ciepłymi barwami, z refleksami złota... A poza tym musiałam choć tknąć jakże wyczekiwaną przeze mnie paletę! Tak, po dwóch miesiącach marudzenia, korzystając z promocji w Sephorze zakupiłam sobie pod choinkę Semi Sweet Chocolate Bar. Oczywiście dzień po, jak na złość wrzucono do sklepów Salted Carmel, którą miałam kupić zamiast tej, ale wyszło jak wyszło i płakać nie będę!





Taki makijaż posłuży  szczególnie cieplejszym typom urody. Można go dowolnie zmodyfikować, używając chłodnego odcienia złota i brązów.





To delikatna propozycja, ale mimo wszystko robi różnicę! Otula naszą buzię pewnego rodzaju blaskiem. Nie nachalnie, lecz z klasą!

Podkreśli każdy rodzaj tęczówki. Szczególnie jednak brązową oraz zieloną, co doskonale widać na fotografiach.





Marta również polubiła czekoladkę od Too Faced










Kosmetyki, które zostały użyte do tego makijażu:


Podkład: Loreal, Lumi Magique w odcieniu N1,
Puder: MAC, Mineralize Skinfinish Natural w odcieniu Light,
Korektory: Bobbi Brown, Corrector w odcieniu Porcelain Peach oraz Helena Rubinstein, Magic Concealer w odcieniu 01,
Baza pod cienie: Zoeva, Matująca Baza,
Cienie:
* Too Faced, Caramel i Peanut Butter z paletki Semi Sweet,
* Inglot, 342 Matte,
* Zoeva, First Love i Pure z paletki Naturally Yours,
* Kiko, rozświetlacz w odcieniu 01,
Brwi: Bobbi Brown, Natural Brow Shaper w odcieniu Mahogany oraz MAC, cień Brun,
Róż: Benefit, Coralista,
Kontur: Inglot, cień 342 Matte,
Pomadka: Golden Rose, Velvet Matte w odcieniu 12,
Tusz do rzęs: Oriflame, The One.













Co sądzisz o makijażu świątecznym? Jaki powinien być? Czy swój już zaplanowałaś?

Chciałabym zaprosić Cię na mój Instagram oraz Facebook(a szczególnie na to drugie), gdyż tam dzieje się częściej i więcej!