Strony

wtorek, 3 listopada 2015

Liebster Blog Award

Hej!
Dziś tag, trochę prywaty. Tak dla odskoczni.
Liebster Blog Award to(jak się dowiedziałam :D) nominacja otrzymywana, jako dowód uznania od innego bloggera. Zadanie polega na odpowiadaniu na pytania zadane przez poprzednika i służy zwiększaniu zasięgu, szczególnie wśród nowych blogów. 
Ja swoją otrzymałam od Ani z bloga Po tej stronie lustra, która(nie oszukujmy się) jest już blogową wyjadaczką oraz od Moniki z bloga Mama z różową torebką.

Zbierałam się i zbierałam do odpowiedzi na poszczególne pytania i pozwoliłam zrobić sobie pewien miks, gdyż pytania od dziewczyn były różne ;). Wierzę, że nie będą miały mi tego za złe!

Zatem, startujemy!

1) Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Jeden? Nie ma! Kocham wszelkie przygaszone, delikatne kolory. Najlepiej czuję się w błękitach, brązach, beżach, szarościach, pastelach i bieli. Pasują do mojego typu urody.






2) Podaj 3 powody, dla których zaczęłaś prowadzenie bloga.
Kocham kosmetyki, kocham je testować i kocham dbać o siebie. A w moim gronie... nie ma, a przynajmniej nie ujawniły się takie dusze, jak ja. Najzwyczajniej brakowało mi dzielenia się moimi spostrzeżeniami. Brakowało mi również doradzania innym w kwestiach kosmetycznych i zdrowotnych.
Poza tym uwielbiam pisać i fotografować oraz obrabiać fotki. Ten blog jest moim spełnieniem, dopełnieniem. Łączy 3 pasje w jedną i pozwala się rozwijać oraz poznać wspaniałych ludzi(!). Tylu już Was tu poznałam, jesteście cudowni!






3) Kim chciałaś zostać jako dziecko?
Lepiej byłoby spytać, kim nie chciałam być... Chciałam być lekarzem, prawnikiem, sędzią, piosenkarką, prezydentem. Czyli same ciekawe zawody.

4) Skąd czerpiesz inspiracje do pisania postów?
Szczerze? Sama nie wiem. Pomysły same przychodzą. A to coś nowego kupię, a to jakiś kosmetyk mnie zachwyci lub zirytuje. Jestem kopalnią pomysłów i tak, jak wspominałam, lubię się dzielić swoim doświadczeniem i pisać, więc może dlatego ten "przypływ" weny sam ukazuje?



5) Kosmetyczny hit, jaki ostatnio odkryłaś?
Zdecydowanie balsam lip and skin od RMS Beauty!



6) Mamy jesień. Co w niej lubisz?
Jesień jest fajna! Tyle kolorków wokół, niewysokie temperatury, lekka melancholia i powietrze takie rześkie!




7) Wymień 5 rzeczy, które obowiązkowo zawsze masz w swojej torebce i bez których nie ruszasz się z domu.
* Telefon,
* bibułki matujące,
* balsam do ust,
* bidon z H2O,
* portfel.


8) 5 słów, które najlepiej określa Ciebie i Twoją osobowość to?
* perfekcjonistka,
* wierna,
* zwariowana,
* pesymistka,
* bezkompromisowa.





9) Twoje 3 sposoby na lepszą organizację czasu to?
Zapisywanie czynności, które muszę zrobić na kartce i ciągłe spoglądanie na zegarek.

10) Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię usiąść i oglądać seriale, fotografować, pisać nowe posty, obrabiać zdjęcia, iść na spacer, basen, rower, czy surfować w sieci albo zmalować coś na oku... Ale przede wszystkim uwielbiam spędzać w jakikolwiek sposób czas z Narzeczonym! 







11) Twój ulubiony deser to?
Na chwilę obecną wszystko wygrywają gofry belgijskie ze Starbucks'a! Niegdyś jadłam owe w jakiejś manufakturze w stolicy. Byłe przepyszne! Choć te odbiegają od oryginału, to strasznie cieszą moje podniebienie!



Jestem ciekawa, czy ktoś doczytał do końca... ;) A jeśli tak, to czy jest ktoś, kto utożsamia się z tym, co napisałam?

I teraz ta chwila... Z tego miejsca do zabawy chciałabym nominować Asię z bloga Joanne Biedziak. To jedna z tych wspaniałych osób, jakie poznałam dzięki blogowaniu! Do dzieła, Kochana! Bierz moje pytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.