Strony

piątek, 26 czerwca 2015

Wreszcie zdrowe paznokcie, czyli o najlepszej odżywce



Dzisiaj o odżywce do paznokci, którą miał już chyba każdy. Osobiście nie znam osoby, która nie byłaby z niej zadowolona, ale od początku...


Na bal gimnazjalny zachciało mi się przedłużyć paznokcie(mimo tego, że były naprawdę ładne i długie). Żel dość szybko podszedł powietrzem, a ja sobie drapałam i drapałam, a na koniec odgryzłam(!)tipsy. Po tym osobliwym zabiegu moje paznokcie były niczym kartka papieru. Ze zdrowych, mocnych, nie łamiących się paznokci pozostał wątły arkusz. Leczyłam je blisko rok, choć teraz już wiem, że nigdy nie będą takie, jak przed, niestety.

tak prezentują się moje paznokcie od razu po zmyciu lakieru i spiłowaniu

Dziś moje pazurki są mocne, zdrowe, nie łamiące się oraz lśniące. Wszystko za sprawą odżywki Eveline 8w1. 


paznokcie po zmyciu lakieru i spiłowaniu - zbliżenie

To niepozorny lakier o mlecznym kolorze w świetnej cenie(~13 zł). Pachnie jak typowy tego typu specyfik. Uwielbiam go nie tylko za działanie, ale też za to, iż wysycha w dosłownie 2 - 3 minuty! Nie cierpię czekania, aż lakier wysycha, gdyż w moim przypadku to około 2 godziny(nie wiem dlaczego aż tyle, nie pytajcie). Jeśli nie lubicie koloru na paznokciach lub tak jak ja macie problem z wysychaniem lakieru, to świetna alternatywa na szybki i schludny manicure. Odżywka pozostawia po sobie śliczny mleczny kolor, który daje wrażenie rozjaśnienia płytki.

pierwsza warstwa odżywki Eveline 8w1

Producent zaleca stosowanie w następujący sposób: "codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po czterech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie." Ja zazwyczaj nakładam dwie warstwy, które trzymam na paznokciach do zmycia(około tydzień)i nie zauważyłam złego, czy nikłego wpływu na płytkę. Tak, jak napisałam wcześniej - są zdrowe, mocne, twarde, odżywione, czyli takie jak obiecuje producent. 

druga warstwa odżywki Eveline 8w1
W internecie natrafiałam na negatywne opinie, w związku z obecnością formaldehydu, jednak nikt z mojego kręgu nie narzekał na Eveline 8w1. Wszystkie panie są nią zachwycone. 

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.


Dzięki przystępnej cenie odżywki, a także braku problemu z dostępnością, każda z nas może pozwolić sobie na taki mały luksus dla paznokci :). Ja swoje egzemplarze kupowałam TU.


Znacie ją? Lubicie? A może nie należycie do kółka adoracji tego kosmetyku? Z chęcią się dowiem :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoje zdanie też ma znaczenie i z chęcią je poznam :). Pamiętaj, by nie obrazić nikogo, tego nie będę tolerować.